Sunday, January 25, 2009

Bermulanya Satu Perjalanan

Salam buat semua...

Dah 2 minggu aku tak mencoret di blog ini. Buat makluman semua aku sekarang berada di IPR yang terletak di Bintangor, jadi skang aku akan sampaikan berita yang sewaktu ngan Bintangor dan bukannya di Miri seperti dulu. Minggu Pengurusan Pelajar Baharu 2009 untuk guru2 pelatih aku lalui dengan hati yang tenang. Kuliah dah pun bermula dan tugasan pun dah melambak. Cuma ada kurang 4 bulan nak menuntut ilmu jadik cikgu ni. Skang aku tengah dalam proses "mengecilkan"badan...Hehehehe...Aku amik jadik guru Pendidikan Jasmani so kena la jaga badan. Buat teman2 & rakan taulan akan ku kirimkan berita sepanjang tahun ni yang mana berkaitan ngan aktiviti kat IPR nanti...Semoga jumpa lagi di hari2 yang akan datang..

P/S: Dengar2 dalam bulan Mac adala wireless kat asrama guru pelatih. Nanti boleh la kirim2 kan berita2 & xtvt2 kat sana..

2 comments:

wegreentheearth said...

gud luck friend...

A.K.u.O.w.E.P.e.L said...

gudluck land...
hg kurus xsmart la..
hahah..sekarang musim laki gemuk weii..
hahaha..